Saturday, June 9, 2012

A little bit of ... shopping!



Un pochino di shopping questa mattina!
Ne avevo proprio bisogno, è una terapia ideale.
Mi sono data al giallo, ebbene si, lo smalto fluò mi tentava da un sacco e quello pastello mi chiamava dallo scaffale! Carinissimi - ovviamente non li porterò insieme, non c'entrano nulla l'uno con l'altro ma io sono malata di smalti, un giorno vi farò vedere una foto della mia scuderia personale!
La cintura di Mango è elastica, perfetta per gli abitini estivi larghi e freschi e sta bene con la mia clutch rigida di HM, sono molto soddisfatta.
Malata di Hawaianas, non ho potuto fare a meno di portarmene a casa un paio: le collauderò al mare ad agosto e potevo lasciare li quel braccialetto? Figurarsi.
L'abito di Max and co. e la maglia di Koan ve li voglio mostrare indossati, come al solito, però vi lascio l'anteprima dei colori: li adoro!

Shopping low coast tutta la vita.


A little bit of shopping this morning!
I really need it, it's a great therapy.
I look for yellow today, oh yeah, fluo nail polish was temptating me for long and the pastel one simply claim me from the shelf! Cute - obviously I'll not wear them togheter, they don't match at all, but I'm mad about  nail polish, one day I'll shoot my collectoin for you. 
Mango belt is elastic, perfect for summer loose and cool dresses and it match with my stiff clutch by HM, I'm very satisfied.
I'm also mad about havaianas,  I could not help but bring me home a couple: I'll wear it in August on the beach. And could I leave them that bracelet?  Not at all!
I want to show you Max and co's dress and Koan's shirt worn, as usual, but I leave you a preview of the colors: I love them!

Shopping low coast forever.







Clutch : HM
Belt : Mango
Nail polish : Lemon Cream ( 179 ) Mavala, Fluò yellow ( 41 ) Deborah Milano
Flip flop : havaianas
Bracelet : Bala Boosté
Dress : Max and co.
Shirt : Koan


7 comments:

  1. La cluctch gialla è molto carina!
    Grazie per essere passata da me:)

    A presto!

    S
    http://serendipitycatwalk.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Nice shopping, I love yellow! :*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thank you very much for your warm words! Super!)





    http://designer2078.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nooo la clutch gialla la cerco disperatamente ma non l'ho trovata da H & M dalle mie parti..uff beata te :-)

    ReplyDelete
  5. tutto carino .. ma la clutch è stupenda!!!!!

    http://sisters-style.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Cool buys ! I like the fluo nailpolish and that H&M yellow clutch

    Thanks for your comment

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    ReplyDelete

Thanks for comment my Blog!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...